Romana Pozniak i Zina Weisner: “Care as counteraction”
U online časopisu Routed objavljen je tekst Zine Weisner i Romane Pozniak: “Care as counteraction: Addressing border deaths at the European Union’s periphery”.
U online časopisu Routed objavljen je tekst Zine Weisner i Romane Pozniak: “Care as counteraction: Addressing border deaths at the European Union’s periphery”.
Marijana Hameršak sudjelovala je na radionici Radical Heritage COST mreže TRACTS s izlaganjem “Postmortem itineraries, counter-memorialization and grief activism along the Balkan migratory trail”. Radionica je održana 8-9. rujna …
Evelina Soršak na studentskoj je praksi na ERIM-u od 7. 8. 2022. do 18. 8. 2022. Evelina Soršak diplomirana je sociologinja i povjesničarka koja završava prvu godinu magistarskog studija Etnologije i …
Romana Pozniak pohađala je predavanja i radionice ljetne škole FFVT Summer School 2022 “Displacement, Governance and Human Rights” održane u Nürnbergu od 10. do 15. 7. 2022. Škola se …
Bojan Mucko usavršavao se na Advanced Seminar in Migration održanom u Rijeci je od 15. do 17. 12. 2021. u organizaciji Odsjeka za kulturalne studije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u …
TROGLAS – Priče u pokretu Ane Dane Beroš i Matije Kralja Štefanića – u drugoj epizodi posvećenoj Madini Hussiny govore o afganistanskoj djevojčici koja je poginula od udara vlaka …
Enja Grabrijan je na ERIM-ovoj studentskoj praksi u Bihaću i Zagrebu od 8. 7. do 29. 7. 2022. godine. Enja Grabrijan studentica je magistarskog studija Etnologije i kulturne antropologije Filozofskog …
Barbara Smajila i N1 SLO u članku “Nihče na pogrebu ne izgovarja njihovih imen, nihče ne joče na njihovih grobovih” prenose izjave Uršule Lipovec Čebron, Marijane Hameršak i ERIM-ove …
Pedagoški fakultet Univerziteta u Bihaću i Institut za etnologiju i folkloristiku zaključili su u siječnju 2021. godine Memorandum o suradnju na projektu Europski režim iregulariziranih migracija na periferiji: od …
Dagmar Nared na studentskoj je praksi u Bihaću i Zagrebu od 5. 7. do 31. 8. 2022. godine u okviru suradnje Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Bihaću i Instituta za …